dilluns, 31 de juliol del 2023

L'agost tancat


Els que seguiu aquest blog us haureu adonat que no he fet cap article des del 18 de juliol. És més, vaig deixar de fer els reportatges fotogràfics que cada any faig de l'Obert Internacional Sant Martí.

L'explicació és que aquell mateix dia, 18 de juliol, vaig patir un greu problema de salut i una ambulància em va portar a urgències a l'Hospital del Mar, el meu hospital de referencia.

Realment preocupant, quan ja veia el final del túnel dels problemes anteriors, doncs, ara això. La recuperació està sent lenta, però ara, afortunadament, em trobo molt millor.

En fi, ja estem a 31 de juliol i com és costum des de fa molts anys, al mes d'agost a aquest blog li dono vacances. 


Espero i desitjo estar al mes de setembre totalment recuperat d'aquest ensurt mèdic. El meu compromís és que aquest blog torni al setembre. Ens retrobem al setembre!!

Salut i escacs,


2 comentaris:

Francesc Nicolás ha dit...

Molt bon estiu, t'esperem. Sort !!

Roger Salvo ha dit...

Moltes gràcies, Francesc