dissabte, 27 de juliol del 2024

Com cada any, l'agost tancat



Doncs si, com cada any tanco el blog el mes d'agost. Òbviament, ja no puc dir tancat per vacances, ja que des de fa alguns anys estic jubilat. Però segueixo amb el costum de tancar en aquest mes d'agost.

Dues són les raons: la primera és que no esta malament fer un descans del blog (no us vull cansar gaire), la segona és que, a pesar que els jubilats no tenim vacances (vacances oficials, òbviament) si que necessitem desconnectar i fugir de la insuportable calor que fa a Barcelona a l'estiu.


Però, si puc escollir, dir-vos que prefereixo la muntanya al mar. Si ja sé que molta gent prefereix la massificació de la costa, però a mi m'agrada més un lloc tranquil i fresquet.

Foto: Wikipedia

En aquest sentit m'agrada el poble que des de fa anys m'ha acollit. Val, que també aquí les temperatures s'enfilen a l’estiu; però a l'ombra s'està bé i per la nit baixen força i es pot dormir bé. Tot un luxe per a mi.

En fi, és la meva intenció tornar a activar aquest blog el mes de setembre. Mentre tant, gaudiu de l'estiu,

Imatge: portal.edu.guad

Us desitjo un bon estiu a tots i a totes!!

Salut i escacs,