divendres, 19 de maig del 2023

Visitant el Campionat de Catalunya de Veterans 2023


Del 14 al 21 de maig, tal com ja vaig informar en altre article no fa gaire, s'està desenvolupant el Campionat de Catalunya de Veterans. Els dies 17 i 18 de maig vaig estar allotjat al mateix hotel a on es desenvolupava la competició.

La meva intenció era sortir de Barcelona amb la meva dona un parell de dies i com també m'interessava seguir aquesta competició i fer algunes fotos, doncs es donaven les circumstancies idònies.

En aquests moments, quant estic escrivint aquest article, s'està jugant la sisena ronda.

Això vol dir que jo vaig estar present les dues rondes anteriors, la quarta i la cinquena ronda. 

Els resultats de la quarta ronda els podeu consultar des d'aquest enllaç

Els resultats de la cinquena ronda els podeu consultar des d'aquest enllaç

Quan s'acabi la sisena ronda, podreu consultar els resultats des d'aquest enllaç

Us passo unes quantes fotografies fetes durant aquestes dues rondes:

El Jaume Bosch, molt més que director del torneig.

El Manel Navarro, àrbitre principal.

El José Rodríguez, àrbitre adjunt.

















Sobre el torneig, dir que possiblement sigui amb participants de més qualitat dels últims anys. També comentar que la sala està bé per a 45 participants, però és una sala petita. Si haguessin hagut cinc o sis participants més, el tema hagués estat "pelut" per a ubicar-los, i si hagués hagut deu participants més, aquesta sala no hagués donat de si. Tenint en compte que ja s'havia decidit fer el campionat en aquest hotel abans d'obrir la inscripció, doncs, podem dir que van "jugar amb foc".

Afortunadament no ha estat així, perquè em consta (ho vaig preguntar) que l'hotel no compta amb cap sala més. En fi, l'important és que el torneig funciona molt bé, però per a posteriors anys, millor que és promocioni aquest torneig millor perquè puguin haver més participants i que a on es faci estigui preparat per acollir aquesta situació.

Salut i escacs,