dijous, 11 de maig del 2023

Amics, companys i coneguts 2023


Torno a la temàtica dels àlbums fotogràfics amb el títol "Amics, companys i coneguts".

Com sabeu, des de fa alguns anys faig una recopilació de fotografies que recullo en àlbums. Aquesta qüestió va començar perquè fa algun temps, em vaig adonar que en el món dels escacs propers, sobretot si parlem dels escacs aficionats, no havia gaires fotos i les que havien eren d'entrega de premis o similars. De jugadors aficionats jugant, poca cosa.

Això, si ho pensem breument, era bastant lògic. Abans de les càmeres fotogràfiques digitals petites, a ningú se'l podia ocórrer anar a jugar partides amb una càmera ben grossa com eren en aquells temps. 

Ara és ben normal veure treure fotos amb els mòbils o amb càmeres petites força bones, però abans era ben complicat.

Un cop constatat això, com he comentat alguna vegada, a partir de l'any 2007 vaig decidir fer fotografies del meu entorn. Poc a poc vaig fer cada vegada més fotos en diferents campionats, especialment en aquells on jo jugava.

A part d'aquestes fotografies que feia, vaig pensar fer un àlbum fotogràfic que recuperés el màxim possible de fotografies relacionades amb els escacs propers, el resultat va ser abastar des de l'any 1965 fins l'any 2017.  

Podeu accedir a aquest àlbum des d'aquest enllaç.

A partir d'aquell moment, any 2017, he fet un àlbum fotogràfic d'aquesta temàtica cada any.

Podeu accedir a tots aquests àlbums i alguns més, des de la pestanya fotos d'aquest mateix blog.


Aquest article és per comunicar-vos que l'àlbum “Amics, companys i coneguts 2023” en aquest moment, ja té 500 fotografies, i òbviament, tenint em compte que queda encara molta temporada per davant, és de esperar que creixi força.

Podeu accedir a aquest àlbum des d'aquest enllaç.

Us passo algunes fotografies d'aquest àlbum, en aquesta ocasió he volgut posar fotos de bons amics:
























La majoria de les fotografies de l'àlbum les he fet jo, altres no són meves, normalment les he tret de Facebook i del web de la FCE. Algunes, també, de WhatsApp d'amics. En fi, el meu desig es que totes les fotografies que publico en aquest blog no puguin caure en l'oblit; per altra banda tot el que es vegi en algun d'aquests àlbums i vulgui descarregar-se la foto, per mi perfecte.

Salut i escacs,