divendres, 17 d’abril del 2020

Tancat a casa (5)


Cinquena setmana de confinament. Això s'està fent llarg, molt més llarg del que podíem pensar quan va començar.

Afortunadament es pot apreciar una certa “llum al final del túnel”, però ara, al neguit produït per la pandèmia, s'afegeix una forta intranquil·litat pel què ens trobarem quan sortim del “túnel”. Francament el “panorama” no és gaire esperançador.

Bé, donem temps al temps, no voldria encomanar-vos les meves sensacions negatives, visquem el “dia a dia” i mirem de que no ens agafi el pervers virus.


Avui us vull parlar dels meus àlbums fotogràfics anomenats “Amics, companys i coneguts” que podeu trobar a la pestanya fotos.

Com sabeu els que seguiu aquest blog, vaig començar amb l'àlbum “Amics, companys i coneguts 1965-2017” amb 233 fotografies.



Després vaig continuar fent un cada any, es a dir:

“Amics, companys i coneguts 2018” amb 443 fotografies.



“Amics, companys i coneguts 2019” amb 702 fotografies.


Durant l’any 2019 vaig fer tres articles sobre l'àlbum de fotos d'aquell any. El primer a l'abril, amb les fotografies fetes fins aquell moment (170), el segon al mes de juliol amb 303 fotografies, el tercer va ser al mes de desembre i va ser el definitiu.

Aquest any 2020 la meva idea és fer el mateix, amb la qual cosa ara que estem al mes d'abril us passo l’àlbum amb les fotografies fetes fins ara (239).


Ressalto algunes de les que més m'han agradat:










Foto: Xarxa de Mat

Foto: FCE

Foto: Coolturaescacs

Foto: WhatsApp

Són 239 fotografies, la majoria són fetes per mi en els següents tornejos: Copa catalana fase prèvia Barcelona, Torneig Clàssic Sant Martí i Campionat Catalunya per equips 2020. També podeu trobar fotos que no són meves, una minoria, que he trobat a Facebook o a WhatsApp i que estan dins d'aquesta temàtica d'amics, companys i coneguts. També comentar que en aquest mes de confinament he afegit fotos de tornejos “on line”.

Malauradament, molt em temo que aquest àlbum pugui créixer gaire el que resta d'any; no obstant això, m'agradaria força estar equivocat.

Salut i escacs,