dijous, 18 de juliol del 2019

Obert Internacional Sant Martí 2019. Cinquena ronda.



17 de juliol, cinquena ronda del XXI Obert Internacional Sant Martí 2019. Ja hem fet la mitat del recorregut i sembla que això va bé.

Com a vegades hi ha gent desconfiada que potser no s'acaben de creure les meves paraules, us passo una fotografia amb aquestes persones desinteressades, que confirmen les meves paraules.


Si tenim que ressaltar alguna qüestió d'aquesta ronda és que cap el vespre ha caigut un fort xàfet. Us passo una fotografia de quan he intentat recollir la imatge de la pluja i amb sorpresa meva, ha sortit aquest muntatge.


Potser podria dir que ho he fet aposta, buscant els reflexos del vidre, però no, no ha estat així. 

Avui vull rendir un petit homenatge a les persones del gènere femení que juguen aquest torneig, que no són poques.











Podeu accedir a l'àlbum d'aquesta cinquena ronda (135 fotografies) des d'aquest enllaç. 

Per acabar, us poso de nou l'enllaç del Club d’Escacs Sant Martí, on trobareu molta informació. Ho si voleu anar directament al chess-reults, ho podeu fer des d'aquests enllaços:

Resultats grup A.    Resultats grup B.

Fins aquí l'article d'avui, demà més.

Salut i escacs,

3 comentaris:

Fred ha dit...

Hola Roger Ahir dimecres per fi vaig poder gaudir del torneig en directe.Tot em va sembar prou correcte pero vull fer enfasi sobre comentaris d anys anteriors.Vaig passejar per la "nevera"la part final de la sala gran i la "sauna "de la sala del subsol i en les dues sales vaig compronar que la Organitzacio ha fet un gran treball i en els dos llocs la temperatura era molt agradable!!Considero que s ha fet un bol treball i cal resaltar-lo!!!Molt be les fotos de les jugadores femeninas i potser caldria algun trofeu apart la mes veterana o la mes jove etc.....Per a mi un detall a millorar es la potenciacio de la "sala clandestina"Ara que hi ha amb molt encert una zona restringida caldria conduir al public a gaudir de les millors partides.Consti que ho dic amb la intencio de millorar una mica mes encara l exit indiscutible d aquest torneig.Fins el dissabte al mati MIC fRED

Fred ha dit...

Evidentment les dues paraules finals no s entenen.la traduccio del meu"arameu" diu amic Fred
Salut!!!!

Roger Salvo ha dit...

Gràcies Frederic per les teves apreciacions positives, més venint de tu que tens una llarga trajectòria com a directiu. No estaria de més que alguns aprenguessin de tu.

Salut company,