diumenge, 14 de juliol del 2019

Obert Internacional Sant Martí 2019. Primera ronda.


Ahir, 13 de juliol, va començar el XXI Obert Internacional Sant Martí 2019. Com vaig comentar a l'anterior article, els meus companys de club m'han donat la responsabilitat de fer les fotografies d'aquest campionat.

Durant aquest esdeveniment cada dia faré un àlbum fotogràfic, es a dir, al final de la competició hauré fet 9 àlbums i si sumem el del torneig de ràpides, 10 àlbums.

Tots aquests àlbums hi seran, com no pot ser d'altra manera, al web del Club d'Escacs Sant Martí al qual podeu accedir des d'aquest enllaç.

Paral·lelament vull fer un article cada dia en aquest blog, però no tant per la vessant competitiva que podeu tenir per diversos mitjans, especialment el ja mencionat web del Club d’Escacs Sant Martí, sinó per publicar algunes fotos amb anècdota (suposant que hagi) i posar l'enllaç del corresponent àlbum.

Si us sembla, comencem amb aquesta primer ronda:

Doncs l'anècdota d'aquesta jornada ha estat realment negativa, resulta que ha hagut un moment, quan les partides estaven força avançades (afortunadament moltes partides havien finalitzat), que s'ha anat la llum, però no exclusivament a la sala de joc, sinó també a mig barri. S'han parat els rellotges i s'ha intentat esbrinar (trucant a la companyia elèctrica) que estava passant. En fi, un bon ensurt, el pitjor malson d'un organitzador; però dins el dolent, destacar dues coses positives: l'espera va ser curta (aquells minuts se'ns van fer eterns, però van ser poc més de 10 minuts) i també destacar la col·laboració de la majoria dels jugadors implicats.

En fi, passem a comentar algunes fotos:

Les primeres fotos són un testimoni gràfic de les ineludibles aglomeracions de la primera ronda abans de començar el torneig.




Els organitzadors fan un descompte a la inscripció si es paga per endavant, per pal·liar aquestes aglomeracions i aquestes cues. Com podeu veure la situació no és fàcil de resoldre.


Vaig voler fotografiar els trofeus del torneig, i em vaig trobar que també sortia la filla de l'Evarist. A mi no em va importar, suposo que ha vosaltres tampoc.


La presentació la va fer l'Evarist Pérez, persona molt implicada en la organització.


Les fotografies poden induir a males interpretacions, us puc assegurar que la filla no li passava el que tenia que dir al seu pare.

Com podeu veure la sala estava plena de “gom a gom”.

El company Rafael Orts, sempre mediàtic.

Per finalitzar us poso les fotografies dels participants més “petitets”, òbviament em refereixo a l'edat, els dos van néixer l'any 2011.

Irene Planella del club Esplugues l’Avenc 


Zakharov Arsenii V. de Rússia 

Podeu accedir a l'àlbum d'aquesta primera ronda (135 fotografies) des d'aquest enllaç. 

Per acabar, dir-vos, que com passa sovint a les primeres rondes, van haver algunes grans sorpreses. Ho podeu comprovar des d'aquests enllaços.

Resultats grup A.    Resultats grup B.

És la meva intenció fer articles d'aquest tarannà totes les rondes, així que, demà més.

Salut i escacs,

1 comentari:

Fred ha dit...

Hola Roger Et felicito per la gran feinada que de segur faras.Com que ja saps que li busco la punta a tot et demano si en la foto dels trofeus la filla de l Evarist en quina categoria està? nATURALMENT EM CONTESTARAS QUE INACCESAIBLE A LA GRAN MAJORIA DELS MORTALS I FARAS MOLT be!!!!!Suposo que algun dia pasare com a minim dissabte que m apuntare a les rapides on et demano que m apuntis.gracies FredFins dema on pots comptar amb el meu comentari com a minim!!!Fred