diumenge, 12 de febrer del 2017

12 de febrer de 2017. Quarta ronda


Després de jugar a Tàrrega a la tercera ronda, hem tornat a jugar a casa. En aquests context, arribem a la quarta ronda i el nostre contrincant a estat el Club d'Escacs Congrés; en un matx especialment dramàtic, atès de la necessitat de puntuar dels dos clubs.

Per a mi també era un encontre molt especial, després de tants i tants anys militant al Congrés, aquesta era la primera vegada que m'enfrontava als meus excompanys (la majoria molt bons amics). Tinc que dir que he tingut una sensació estranya, nova per a mi, difícil d'explicar.


Com a fet afegit, el nostre “B” també ha jugat amb el Congrés B. Tot un matx a 20 taulers, i també deu excompanys més, tota una experiència per a mi. He vist més jugadors del Congrés avui, que en tots aquests anys des de què vaig fitxar pel Sant Martí.

El matx ha estat dur, com ja preveiem. Però el que no entrava en els nostres càlculs era que el Congrés ens superés tan clarament; i és que el resultat final ha estat molt més ajustat del que en alguns moments semblava.

Podeu consultar l'acta d'aquest matx en aquest enllaç.

La jornada en aquest grup s'ha completat amb els següents resultats:


Us passo unes fotos del matx:





Com he comentat anteriorment, l'equip “B” ha jugat amb el Congrés B i el resultat ha estat de 7,5 a 2,5 a favor dels nostres.



L'equip “E” ha jugat amb el Molins de Rei B, i el resultat ha estat 2,5 a 1,5 a favor dels nostres.



Malauradament em perdut i això significa que hem entrat de ple en la consideració d'aspirants al descens. Però, encara hi ha molt campionat per jugar i encara depenem de nosaltres; més si comptem que som molts els equips que estem en aquesta situació.

Hem de canviar la dinàmica, està en les nostres mans!!

Salut i escacs,

4 comentaris:

Fred ha dit...

Hola Roger:Realment també per a mi ha estat un matí agredolç!Es trist veure jugar el meu millor amic i desitjar que perdi!Però cadascú es ben lliure de pendre les seves decisions.Nosaltres no tenim les teves sensacions.Per la nostre part afrontem les partits com a nou finals i la quarta l'hem guanyat.Diumenge que vé serà la cinquena final i aixi com el Cholo:Partido a partido.Avui realment ens ha sortit un matx rodò.No es gens senzill guanyar al Oscar Ruiz i Pablo Castillo amb blanques però ens en sortit.En quant a l'equip B no ha hagut color.El Sant Marti B ens ha pasat per sobre apartdel nostre fitxatge estrella el nostre Cristiano Ronaldo(Mario Povoa) que tot i demanar a la FCE que juguws més amunt ens varen contestar que el Reglament obligaba a que jugués amb l'Elo Fide.En aquesta categoria que penso ens vé ample s'albira una lligueta a tres(a priori) entre Diagonal Mar,Peona i Peò D i Congrés B,encara que lluitarem tots els partits.Fins la setmana que vé amic!!!!Fred

Roger Salvo ha dit...

Francament crec que us va sortir tot rodó i que nosaltres vam tenir un dia totalment negat com a col·lectiu. Us felicito per la victòria i la vostra capacitat de lluita.

No acabo d'entendre que desitgessis la meva derrota, és normal que volguessis que el Congrés guanyés, però això podia haver estat sense que jo hagués perdut, tal com va passar. Les teves paraules denoten una certa “foscor” que no m'agrada, però com ben dius “cadascú es ben lliure de prendre les seves decisions”.

En fi, amic, espero que aquest punt que merescudament heu guanyat, serveixi per alguna cosa més que per deixar-nos a nosaltres en una situació complicada.

Salutacions,

Fred ha dit...

Hola de nou Roger.Suposo que no m'he explicat prou bé i t'agraexo el teu comentari"Fosc"que em permet replicar.Evidentment el diumenge tu formaves part del col lectiu del Sant Marti i en aquest sentit si desitjava la teva derrota colectiva.He fet el meu comentari agredolç començant que he vist al meu millor amic al lloc equivocat del tauler(sempre des de el meu punt de vista)Res ni ningú podrà canviar mai que et considero el meu millor amic,i això ho ratifico ara i aqui.Fins la setmana que vé amic!!!Fred
Nota:No sé si el punt que hem guanyat servirà per alguna cosa més que"fer-vos la punyeta" el que si sabem es que els dos equips varem presentar el millor equip posible i això es el positiu.Per acabar vull manifestar que vaig començar a jugar als escacs al Sant Josep de Badalona(qui perd els origens,perd identitat) i tota la resta ho he dedicat al Congrés.Si algún dia desapareixés els "meus clubs" serien per ordre de preferencia el Tres Peons(es el Club que mès s'asemble al Congrés dels anys 70-80,el Sant Marti pels molts amics que tinc i la seva gran oferta esportiva i voldria jugar un any en el Catalunya,abans de retirar-me, per alló de "roda el món i torna al Born" ja que jo vaig neixer al carrer Rector Triadó devant del Casinet d'Hostafrancs on la meva germana va celebrar les seves noces(ho sento,una altre "batalleta"

Roger Salvo ha dit...

Bé, entenc el que dius i algunes coses no les comparteixo, però aquí no és el lloc on parlar-ho.

Fins sempre, amic.