dimecres, 26 d’abril del 2023

Campionat de Veterans de Barcelona 2023. Ronda 8


Dimarts 25 d'abril, com cada dimarts, avui toca Campionat de Veterans de Barcelona.

Ja estem a la vuitena ronda, penúltima ronda de la prova.

Abans de parlar d'aquesta ronda del Campionat de Veterans de Barcelona, tal com vaig fer a l'article anterior, vull tornar a fer unes petites "pinzellades" sobre el proper Campionat de Catalunya de Veterans 2023. I és que aquest matí, d'aquest dimarts 25 d’abril, la meva dona i jo ens em apropat al complex turístic Malgrat/Santa Susanna a on a apart de passar una agradable vetllada, ens hem apropat a l’Hotel Luna Club Hotel Yoga & Spa a on, com ja vaig comentar, està previst que es jugui aquest torneig.

La veritat és que el que he pogut veure de l'hotel m'ha agradat (òbviament no he pogut accedir a les habitacions, ni tampoc a la sala de joc), però sembla un hotel (quatre estels) que està força bé.

Us passo unes fotos, les quatre primeres són meves i la cinquena és de l'hotel.





Foto: Hotel Luna Club Hotel Yoga & Spa


Passem ara a aquesta apassionant vuitena ronda del campionat de Barcelona.     

Al grup A, ens trobem que el Teodoro Asensio torna ha ser primer en solitari amb 6'5 punts, i si en rondes anteriors era el màxim favorit, ara, a falta d'una ronda encara ho es més. Sobretot si tenim en compte que ja ha jugat amb tots els seus immediats perseguidors.

Podeu consultar els resultats del grup A d'aquesta ronda, des d'aquest enllaç

Aquesta és la classificació actual:


Al grup B, han donat un "cop a la taula" el Ricard Palacin i el Ricard Brusi, que ara són primers amb 6’5 punts. A la propera i última ronda es tindran que enfrontar i a les seves mans està decidir qui serà el campió.   

Podeu consultar els resultats del grup B d'aquesta ronda, des d'aquest enllaç

La puntuació dels primers llocs d'aquest grup, és aquesta: Ricard Palacin i Ricard Brusi, 6'5 punts; Luis Menendez, 6 punts; Antonio Fabregas, Francesc Alcaraz i Antonio López, 5'5 punts.

Com sempre, us passo unes fotografies d'aquesta ronda:














Queda per jugar una última ronda, que afortunadament, a la part alta, es presenta força interessant i competida. 

Salut i escacs,