dijous, 22 de desembre del 2022

Bon Nadal!!


Des del nou de desembre que no he fet cap article en aquest blog. Com sabeu, m'agrada seguir el costum de fer un article cada set dies. Però no sempre és possible i en aquesta ocasió ha estat així.

El passat 13 de desembre pel matí em van fer una operació (primera visita al quiròfan) i al voltant de les 23:00 hores vaig tornar a ser intervingut, ja que alguna cosa no quadrava (segona visita al quiròfan).

Després d'això vaig estar uns dies al hospital i ara ja estic a casa però la recuperació és molesta i preveu ser més llarga del que jo pensava.

En fi, sembla que el pitjor ja ha passat i ara a esperar que la recuperació faci la seva feina.

Però, a pesar que el cos no em dona gaires ànims d'escriure, he pensat que no podia passar l'ocasió de felicitar el Nadal a totes les amigues i amics que des de ja fa temps segueixen aquests blog. Òbviament, també, a totes i tots que entreu al blog de tant en tant.

Tan sols tres desitjos: que compartiu les festes amb les persones que més estimeu, que tingueu un any nou favorable i ple de salut, i que gaudiu dels escacs!!

Salut i escacs,