dilluns, 30 de maig del 2022

Jocs d'escacs (7)


Torno a l'apartat “Jocs d'escacs”, en realitat aquest apartat hauria de denominar-se “Els meus jocs d'escacs”.

Com sabeu, a la pestanya fotos, hi ha un àlbum dedicat als jocs d'escacs que tinc. Si voleu consultar aquest àlbum i no el voleu buscar, podeu accedir-hi des d'aquest enllaç.

Com ja he explicat en diverses ocasions, la majoria d'aquests jocs d'escacs són regals de persones que m'aprecien, en general familiars i amics.

Des del nou de gener de l'any 2020 no he fet cap menció a aquest tema. Bé, són dos anys i quatre mesos, però degut a la pandèmia en aquests anys molt mesos, com ho diria jo, han estat en una mena d'hivernació.

Tan si val, a pesar de tot he tingut unes poques noves adquisicions. Avui us vull parlar d'aquestes noves adquisicions.

La primera són unes peces molt “senzilletes”, però que tenen la seva història.


Resulta que pel meu aniversari de l'any 2021, una gran amiga i autentica artista de la rebosteria, la Karina, em va obsequiar amb el pastis d'aniversari.

Sabent de la meva passió pels escacs i que sóc un seguidor del Barça, va fer aquest pastís.

El pastis, com no podia ser d'altra manera, ens el vam menjar. Però les peces (que són de plàstic) les vaig guardar com recordatori d'aquest tan bon regal.

El segon va ser un regal que em van fer per Nadal els meus fills el Ferran i l'Abigail. Un joc d'escacs ben original.


Com podeu veure amb la caixa tancada és un joc d'escacs normal, però obrint la caixa ens trobem que a part de poder guardar les peces, també hi ha una petaca i uns gots. 


Òbviament no és un regal per a abstemis.

El tercer és un original joc d'escacs que m'han portat del Perú la meva consogra i els meus nets.


Amb aquestes adquisicions aviat arribaré als 50 jocs. No són gaires si ho comparem amb les grans col·leccions; però la majoria d'aquests jocs tenen una història d'arrere i per a mi són realment importants.

Salut i escacs,