dimecres, 16 de desembre del 2020

"Amics, companys i coneguts" 2020

 


Com ja és tradició, des de l'any 2017 faig un àlbum fotogràfic cada any amb el títol “Amics, companys i coneguts”.

El primer el vaig fer per intentar recuperar el màxim de fotografies relacionades amb els escacs propers i va abastar des de l'any 1965 fins l'any 2017.

Els següents àlbums van ser anuals, es a dir, un l'any 2018 i un altre l'any 2019. Aquests dos àlbums van comptar amb moltes més fotografies i la majoria van ser fetes per mi mateix; en la Copa Catalana de Barcelona, el Torneig Clàssic Internacional Sant Martí, el Campionat de Catalunya per equips, l'Obert Internacional d'escacs del Club Escacs Sant Martí i el Campionat Social del Sant Martí vaig tenir l'ocasió de poder fer moltes fotos, especialment de persones relacionades amb el títol dels àlbums. També vaig obtenir algunes fotos que em van semblar interessants via Facebook.

Aquest any, com us podeu imaginar, la qüestió ha estat diferent. Si bé els primers tornejos de l'any van estar summament aprofitats per mi, especialment la Copa Catalana de Barcelona a on vaig fer moltes fotografies, després, amb el confinament primer i les condicions tan precàries pels escacs després, ja no he fet cap fotografia.

Però, en canvi, si que he pogut, a partir de consultar Facebook, recollir fotos de tornejos “on line” primer i posteriorment d'alguns tornejos presencials que s'han jugat; amb mascareta òbviament.

Això m'ha permès poder fer un àlbum 2020 amb més de 650 fotografies. Fotografies de jugadors i jugadores del nostre entorn.

Podeu consultar aquest àlbum 2020 des de la pestanya de fotos d'aquest blog, o si preferiu des d'aquest enllaç. 

 A continuació us poso una galeria de fotos de les que més m'han agradat. 






Foto: Coolturaescacs


Foto: WhatsApp

Foto: FCE


Foto: FCE

Foto: FEDA

Foto: FEDA

Foto: FEDA

Foto: FEDA

Foto: C.E. Barberà

Foto: FCE

Foto: Xarxa de mat

Foto: FCE

Foto: FCE

Aquestes fotografies, com he comentat abans, són del meu grat. Però a cadascun de vosaltres, potser, les vostres preferides poden ser unes altres, “sobre gustos hi ha colors”. Tan sols comentar-vos que des de l'àlbum us podeu descarregar tantes fotos com vulgueu.

Salut i escacs,