dissabte, 24 de desembre del 2016

Nadal 2016


Estem de ple a les Festes de Nadal, i vull compartir els meus millors desitjos amb tots els que entreu en aquest blog, “Escacs i escacs”.


Faig extensiva la meva felicitació i bons desitjos a tota la comunitat escaquística. Especialment a tants contrincants, companys i amics, amb els quals he compartit la meva afició, durant anys i anys, per aquest meravellós joc, esport, ciència, art i quelcom algunes coses més, que són els escacs.






Que la Deessa Caissa ens doni salut i força perquè aquest any 2017, puguem, entre altres moltes coses, gaudir amb els escacs.

Salut i escacs,

2 comentaris:

Fred ha dit...

Hola Roger:Estic totalment d'acord,paraula per paraula en tot el que dius en aquest article per tant el faig meu en tota la seva extensió.Bon Nadal a tothom
Nota:Encara que no vaig comentar el teu article sobre Xarxa de mat també estic totalment d'acord en la difusió que fan dels escacs i es molt d'agrair el seu esforç!!!!!! Bon Nadal a tothom amigues i amics i també als enemics o millor dit contrincants/es Fred

Roger Salvo ha dit...

Bones festes Frederic!!

Et desitjo, tant a tu com al Club d'Escacs Congrés, un molt bon any 2017.

Una forta abraçada, amic.