dissabte, 21 de juliol del 2012

Obert Internacional del Sant Martí



Aquest matí s'ha jugat l'última ronda de l'Obert Internacional del Sant Martí. Aquest torneig ha aconseguit un nivell que jo catalogaria d'òptim, tant pel nivell dels participants com per la seva quantitat, i sobretot, per una organització cada vegada més solvent.





 Al grup A, el pòdium ha estat assolit pel GM cubà Isan Reynaldo Ortiz al primer lloc, el GM J. Chakkravarthy Deepan de l'Índia com a segon i el MI Roy Saptarshi, també de l'Índia, com a tercer; tots tres amb 7 punts.


 



 Pots consultar la classificació final del grup A des d'aquest enllaç.

Al grup B, els tres primers llocs han estat: Isaac Dayan de Mèxic, Jordi Coromines del Tres Peons i Nicolas García del Sant Andreu; tots tres amb 7,5 punts.





 Pots consultar la classificació final del grup B des d'aquest enllaç.

Podem dir que el torneig a funcionat força bé, però aquestes qüestions, mai són per casualitat. Darrera de cada detall sempre hi ha una persona, començant pels  arbitres i seguint per una gran quantitat de col•laboradors que han fet que les coses sortissin bé.














 Després d'una llarga entrega de premis, ens hem anat uns quans a dinar junts (ja eren quarts de quatre). Ha estat un dinar molt agradable ple de bon humor (a la cadira buida estava jo) .





 Per la tarda hem tingut que recollir el local de joc, tasca que s'ha fet amb rapidesa i habilitat, es nota que estan acostumats a aquestes tasques.




 No voldria acabar aquest article sense posar dues fotos de dos companys del Congrés, el Rafael Ylla i el Josep Manel Gómez.





Han estat unes hores molt agradables en companyia dels companys del Club d'Escacs Sant Martí, persones amb  un sentit de club, francament, digne de lloança.

Salut i escacs,

8 comentaris:

Los "MON" ha dit...

Gracias Roger.

Realmente un open de este nivel trae consigo mucho trabajo que a veces provoca roces porque es normal ante el estress en el que te encuetras sumido, pero la amistad por encima de todo y el codo a codo entre muchos, tras incontables años haciendo cosas juntas, acaba enterrando estas tonterías y acabado una edición ya estamos pensando en como mejorar la siguiente y como volver a volcarnos en ofrecer el máximo confort a los jugadores que participan.

Sin el desinteresado trabajo de muchas personas del club sería imposible realizar un torneo de este nivel.

Roger Salvo ha dit...

Hola Pablo,

Gracias a vosotros por dejarme compartir unos momentos de compañerismo tan agradables. Sabes aquella canción que dice: "como se puede tener dos amores y no estar loco"; pues a mí con el Congrés y el Sant Martí, me pasa eso.

Un abrazo a todos.

Unknown ha dit...

Som una mica com aquells matrimonis que sempre estan remugant però sempre, a l'hora de la veritat, continuen junts. Bona crònica i fotos. Tens enllaç assegurat!

David Vivancos Allepuz ha dit...

Veo unas cuantas fotos mías. Sepa usté que voy a ponerle una denuncia de padre y muy señor mío.

Me troncho,

D.

Roger Salvo ha dit...

Apreciado Sr. David Vivancos,

Es mundialmente conocida su animadversión a salir en las fotografías (excepción echa de las contraportadas de los libros que a usted le han publicado). Me consta que estuvo esquivándome todo el torneo y prácticamente no pudimos ni siquiera intercambiar una sola palabra, solo por el echo de llevar yo una cámara fotográfica.

En realidad, las pocas fotos que pude hacer en las que usted salio, fueron las de la comida, en donde usted estaba encerrado al final de la mesa y no podía huir, y una foto de cuando se hizo el desmontaje del local de juego, en esta ocasión, ante la posibilidad de ser fotografiado, hizo usted uso de una imponente gorra para pasar desapercibido.

En fin, Sr. Vivancos, supere usted este complejo. Tenga en cuenta que para poder salir en Twitter y sobretodo en Facebook, es imprescindible contar con muchas fotos y si uno no sale en Facebook y Twitter, en este mundo cruel no se es nadie.

Esperando un cambio de actitud en este sentido, reciba un cordial saludo.

David Vivancos Allepuz ha dit...

Amigo Roger, cuando digo mías, caballero, me refiero a hechas por mí y no a que salga o deje de salir yo en ellas. Tendrá noticias de mis abogados.

Me troncho,

D.

Roger Salvo ha dit...

Apreciado y admirado David, pido disculpas por mis equivocadas y malintencionadas interpretaciones.

De todas maneras, en vez de ponerte en manos de un abogado (cosa difícil, porque se de buena tinta que no te fías de ninguno), podríamos zanjar la cuestión con un par (o las que se tercien) de alhambras. Que te parece?

David Vivancos Allepuz ha dit...

Ideal. Me parece ideal.