dilluns, 5 de juny del 2023

Recuperant fotografies del passat

Passat? Ahir ja és passat? Home, Roger, no et posis a exagerar que no cal. 

En aquest article he volgut incorporar unes quantes fotografies a l'àlbum "Amics, companys i coneguts 1967-2017" que vaig fer fa alguns anys

Unes quantes fotografies? Bé, al voltant de 150, no està malament. Aquest àlbum el vaig acabar l'any 2017 i no el vaig tocar més. Després em vaig dedicar a fer un cada any fins avui.

Aquestes fotografies que he incorporat estan dividides en dos blocs, un primer bloc de fotografies de grup de l'Obert de Berga dels anys 70 i 80 del segle XX, i un segon bloc de fotografies que van de l'any 2011 a l'any 2017 que he tret del Butlletí d'Escacs, la majoria les he tingut que retocar perquè no estaven gaire fines.

Podeu accedir a l'àlbum "Amics, companys i coneguts 1965-2017" des d'aquets enllaç.

Us passo una representació de les fotografies que he afegit a l'àlbum.

Obert de Berga 1984

Obert de Berga 1987


2011

Joana Ros. Foto: Butlletí d'Escacs

Àlvar Alonso. Foto: Butlletí d'Escacs.

Sub 8. Foto: Butlletí d'Escacs. 

2012

Miguel Muñoz. Foto: Butlletí d'Escacs. 

Sub 8. Foto: Butlletí d'Escacs. 

Joan Bautista. Foto: Butlletí d'Escacs. 

2013

Elisabet Ruíz. Foto: Butlletí d'Escacs. 

Familia Muratet. Foto: Butlletí d'Escacs. 

Foto: Butlletí d'Escacs. 

2014

Jan Travesset. Foto: Butlletí d'Escacs. 

Emili Simón. Foto: Butlletí d'Escacs. 

Foto: Butlletí d'Escacs. 

2015

Gerard Año. Foto: Butlletí d'Escacs. 

Foto: Butlletí d'Escacs. 

Elisabeth Riera. Foto: Butlletí d'Escacs. 

2016

Foto: Butlletí d'Escacs. 

Foto: Butlletí d'Escacs. 

Foto: Butlletí d'Escacs. 

2017

Alex Vila. Foto: Butlletí d'Escacs. 

Daniel García. Foto: Butlletí d'Escacs. 

Foto: Butlletí d'Escacs. 

El sentit d’aquest àlbum fotogràfic és rescatar i guardar fotos d’altres temps; la meva intenció és recuperar alguna foto més.

Salut i escacs,