dijous, 1 de setembre del 2022

Ja estem al mes de setembre


Ja estem al mes de setembre, i tal com em vaig comprometre ja estic aquí de nou amb l'article pertinent.

La veritat és que aquest agost ha estat, a l'igual que el juliol, molt calorós. Però, com sovint es diu, anant per l'ombra tot és més fàcil.

En aquest sentit puc dir que la meva dona i jo sempre busquem la tranquil·litat i la frescor a l'agost i des de fa ja molts anys la trobem a Monistrol de Calders, un petit poble al Moianès, on tenim la segona residencia.

Foto: Escapadarural.com

Ara bé, tampoc he estat desconnectat del tot dels escacs ja que via internet al mòbil he anat seguin els tornejos del Circuit Català del mes d'agost i també les Olimpíades d'escacs, que en aquesta ocasió m'han semblat força interessants.

Pels que, com jo, heu estat força desvinculats de la informació escaquística durant el mes d'agost, us passo els enllaços d'aquests campionats que he mencionat.


XXXI OBERT INTERNACIONAL LA POBLA DE LILLET

Foto: C.E. Lillet

46È OBERT INTERNACIONAL D’ESCACS CIUTAT DE BADALONA

Imatge: C.E. Cor de Marina

IV OBERT INTERNACIONAL DE SANT ADRIÀ

Imatge: Bidmonfa.com

23È OBERT INTERNACIONAL D'ESCACS MIQUEL MAS

Imatge: C.E. Figueres


OBERT INTERNACIONAL D’ESCACS DE SANTS-CIUTAT DE BARCELONA 2022

Imatge: FCE


44A OLIMPIADA D’ESCACS, CHENNAI 2022

Imatge: FIDE

El mes de setembre representa la finalització del Circuit Català d’Oberts Internacionals d'Escacs i el començament dels tornejos de tardor.

Imatge: Fent i desfent

   En fi, ara toca posar-nos les "piles" i retornar a jugar el que queda d'any. Encara no sé que jugaré, però el que tinc clar és que tinc ganes de jugar.

Salut i escacs,