dilluns, 22 de novembre del 2021

Final del Social del Club d’Escacs Sant Martí



El dissabte passat, 20 de novembre, es va jugar la vuitena i última ronda del Social del Club d'Escacs Sant Martí a ritme clàssic.

Aquest campionat va començar el dia 2 d'octubre i en el seu moment ja vaig fer un article en aquest sentit.

Podeu consultar aquest article des d'aquest enllaç.

Tal i com comentava en aquell article, en aquesta ocasió el social ha comptat amb menys participants; però pels que ens vam inscriure ha estat una autentica prova després de tants mesos sense jugar presencialment.

El torneig la guanyat el MC Pablo Castillo, amb la qual cosa no podem fer altre cosa que felicitar-lo. El Pablo és un fort jugador i no és gaire estrany que l'hagi guanyat, però el que si és força meritori és que ha guanyat les últimes sis edicions d'aquest el nostre social!

El podi s'ha completat amb el MC Luís Sánchez, sempre segur i perillós, i amb el veterà Andrés Rojas que sembla que torna a tenir el nivell que tots sabem que té.





Podeu consultar la classificació final des d'aquest enllaç.



A l'article que vaig fer el 2 d’octubre us vaig posar fotografies de la primera ronda, ara completo el tema fotogràfic amb fotografies de diferents rondes.












Cal aclarir que les fotos de jugadors sense mascareta va ser exclusivament per fer la foto, tots els participants van jugar totes les rondes amb mascareta.

Per acabar vull plantejar una reflexió totalment personal de com he viscut aquest campionat, però no tant pel campionat en si, sinó més per la situació viscuda després de tants mesos sense jugar.

La primera conclusió és que estava i estic fora de forma, bé això de ben segur els ha passat a tots els participants.

La segona qüestió important ha estat el tenir que jugar amb mascareta. La veritat és que era per a mi una incògnita i en general he de dir que és produeix una situació d'incomoditat. Però com a tota situació, en aquesta també vaig anar aprenent, m'explico, les dues primeres rondes vaig utilitzar una mascareta d'aquestes que recomanen per la seva seguretat i el resultat va ser penós ja que les ulleres s'entelaven i les tenia que netejar constantment. A partir de la tercera ronda vaig portar una mascareta de tela i la veritat es que el problema es va solucionar i vaig poder jugar totes les següents rondes amb més comoditat.



Aquesta ensenyança de la mascareta i tenint programat per al proper gener el per equips, fa que l'elecció adequada que he fet de la mascareta sigui molt profitosa.  

La veritat és que aquest torneig que en qualsevol any anterior hagés estat un torneig fluixet, en aquesta ocasió i en aquesta situació ha estat un torneig, com a mínim per a mi, realment fenomenal.

Salut i escacs,