dilluns, 7 de febrer del 2022

Per equips 2022. Tercera ronda.



Tercera ronda, sembla que alguns equips van recuperant jugadors i en canvi altres els costa una mica més, el que fa que la diferencia entre el potencial dels equips en alguns casos es fa realment molt gran. Clarament això desvirtua la competició.

Això és així, però no es pot fer gaire, com diria aquell, és el que hi ha. En el meu cas, com he comentat en articles anteriors, no estic jugant. Amb la qual cosa no estic fent les fotografies habituals en anys anteriors en el per equips i tinc que posar en aquests articles la fotos que em passin els companys que si juguen.

Però en aquest cas no m'han passat fotos i després de molts i molts anys, un article del per equips d'aquest blog no té cap fotografia.

No obstant això us passo el que han fet els equips del Club d'Escacs Sant Martí.

El primer equip ha guanyat un molt important encontre. S'ha guanyat per 7 a 3, però pel que m'han dit ha hagut sort en algunes partides que estaven força malament i s'han pogut salvar. Aquesta ha estat l'acta de l'encontre:


Els altres resultats d’aquest grup han estat aquests:


L'equip B, amb moltes baixes, ha perdut contundentment a Mataró.

L'equip C ha guanyat i, si segueix així, sembla que no patirà.

L'equip D ha empatat amb un equip que els superava per Elo en tots els taulers.

Bé, tercera ronda, encara queda “molt peix per vendre” però les classificacions ja comencen a perfilar-se.

Salut i escacs,