dimecres, 18 d’octubre del 2017

Veterans (2)



Del 7 al 15 d'octubre, es a dir, la passada setmana, s'ha jugat a Altea (València) el 15è Campionat d'Espanya de Veterans.

Aquest campionat es desenvolupa en dos formats: +50 i +65; el que en realitat representa dues competicions.


Podeu consultar la classificació final de +50 en aquest enllaç.

Podeu consultar la classificació final de +65 en aquest enllaç.





Com podeu comprovar, el campió del campionat de +65 ha estat el fort jugador del Terrassa Emili Simon. Felicitacions, Emili.

Foto: FEDA

Foto: FEDA

Foto: FEDA

Foto: FEDA

Fins ara us he parlat d'aquest Campionat d'Espanya que acaba de finalitzar i a continuació us vull parlar d'un campionat que acaba de començar: el Campionat de Barcelona, també de veterans.

Ahir, dia 17 d'octubre es va jugar la primera ronda del Campionat de Barcelona de Veterans a la seu de la Federació Catalana d'Escacs. Un local fantàstic per jugar als escacs, francament em va encantar.

Podeu consultar els resultats d'aquesta primera ronda en aquest enllaç.

Us passo unes fotos de la sessió d'ahir:

















Aquest campionat classifica pel Campionat de Catalunya de Veterans que s'ha de jugar l'any 2018.  He de dir que aquest és el primer campionat de veterans que jugo, normal, ja sóc un iaio; a veure com va el tema.

Salut i escacs,

3 comentaris:

Fred ha dit...

Hola de nou Roger:En primer lloc em vull disculpar amb els teus lectors ja que encara que es el teu bloc es teu i tot el merit es teu m'encantava i m'encanta afegir el meu contrapunt.Pero noi tinc que admetre que m'he tornat un vell rundinaire i despres de les teves vacances vaig oblidar totalment els meus"deures"Perdò de nou.
El campionat de veterans es agradable de jugar sobretot amb amics i coneguts,recordant mil i una"batalletes".Comparteixo la teva felicitació a l'amic Emili pel titol.Celebro que es jugui també un altre veterans de mès de 50 anys i torno a suggerir que en lloc de trams d¡Elo inferiors es millor fer trams per edat ja que no permet fer trampes amb l'Elo i motiva molt més jugar amb gent de la teva edat.Tornant a l'article et felicito per la teva nova afició(la fotografia)que et surten molt bé les fotos.Només un apunt.has d'esser menys modest i fer com el Hitchock que sempre sortia a les seves pel-licules.Una foto teva(la teva imatge)sempre millora l'article.Per acabar una "batalleta propia" Li vaig comentar al Taxonera que quan jo tenia 19 anys el vaig guanyar amb una Nimzoindia Saemisch sent ell un jugador de la selecció catalana juvenil.Ell es va quedar estorat ja que com ha portat molts anys apartat dels escacs no ho recordava en absolut.La replica va venir del Conrado Marza que em va explicar que amb 15 anys em va guanyar en una siciliana postal.Jo"naturalment" només recordava el seu nom.Conclusió les desfetes "s'obliden" Fins la setmana que vé amic(on comentaré minimament els articles de Septembre i Octubre ja que apart de recomenar la seva lectura puc fer alguna aportació.Frederic

Fred ha dit...

Hola.He obert de nou la pàgina i no la se tancar.Adeu Fred

Roger Salvo ha dit...

Hola Frederic,

Encantat que hagis tornat, m'agraden les teves aportacions de "abuelo cebolleta".

Salutacions,