Segona ronda del XXV Obert Internacional Sant Martí 2025. Com ja vaig comentar ahir, la meva intenció és fer un article cada dia en aquest blog, però no tant per la vessant competitiva que podeu tenir per diversos mitjans, sinó per publicar algunes fotos amb anècdota (suposant que hagi) i posar l'enllaç del corresponent àlbum.
Si us sembla, comencem amb aquesta segona ronda:
Cal esmentar que al Grup A han hagut algunes sorpreses a la primera ronda (qüestió que entra dins la normalitat en qualsevol torneig) però això no ha tingut gaire incidència als primers taulers.
En aquesta segona ronda han hagut més sorpreses que a la primera, però encara queda molt torneig i els que avui han perdut, tenen temps per poder recuperar-se.
El Grup B segueix amb normalitat, cal esmentar que en aquesta segona ronda s’han incorporat la majoria dels que a la primera ronda no van ser emparellats, especial esment els nens i nenes que van participar al Campionat d'Espanya sub 12 i estaven inscrits en aquest torneig.
En aquesta segona ronda han hagut algunes sorpreses, però tampoc gaires. Tot està dins de la normalitat.
Us passo unes fotos:
El Jordi Repiso, director del torneig.
Podeu accedir a l'àlbum d'aquesta segona ronda des d'aquest enllaç.
Els resultats i emparellaments es publiquen al web de Club d'Escacs Sant Martí. També els trobareu entrant des d'aquests enllaços:
Resultats grup A Resultats grup B
Fins aquí la segona ronda en aquest blog,
Salut i escacs,
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada