diumenge, 7 de gener del 2024

XIV Torneig d'Escacs Actius del Foment Martinenc



Avui, diumenge 7 de gener, m'he passat pel Club d'Escacs Foment Martinenc. Quins records, quan, l'any 1970, aquest va ser el meu primer club.

Després de tants anys res és igual, començant per l'edifici que, fa alguns anys, el van enderrocar i van fer un de nou.

En fi, avui m'he passat per fer unes fotos en el torneig actiu que el Foment Martinenc organitza cada any.



Òbviament i com faig sempre, primer he demanat permís tant al Director del torneig, l'Alfonso Jerez, com a l'àrbitre del torneig, l'Albert Pardina.


El torneig ha comptat amb 101 inscrits i ha estat força disputat.

El primer classificat ha estat el Pau Moya del Foment Martinenc, seguit pel Jordi Triadu de l'Olot, en tercera posició ha quedat el Ilya Lemeshev del Figueres

Podeu consultar la classificació final i els resultats des d'aquest enllaç.

Us passo algunes de les fotografies que he fet:

















L'Alfonso Jerez, Director del torneig, no tan sols m'ha donat permis per fer les fotos, també m'ha autoritzat per poder-les posar en aquest blog. Moltes gràcies Alf.

També comentar que la planta baixa de l'edifici ha tingut i té obres. En aquest sentit la sala d'actes (on s'ha desenvolupat el torneig) ha tingut apreciables millores; les obres que encara s'estan desenvolupant són les del bar, que ha de canviar la seva ubicació amb una situació força millor.

Com sabem, a la vida els canvis són ineludibles, però, si són per millorar doncs molt millor.

Salut i escacs,