diumenge, 24 d’octubre del 2021

Amics, companys i coneguts 2021 (2)


El 15 d'abril de 2021 vaig fer un article sobre aquesta temàtica en el qual parlava d'àlbums fotogràfics anteriors i del de l'any 2021.

En aquell moment l'àlbum comptava amb 219 fotografies, cap d'elles fetes per mi, com és el més natural en condicions normals.

Ara, en aquest més d'octubre he pensat en retornar a aquest àlbum bàsicament per dues qüestions. Una perquè l'àlbum ja té en aquests moments 514 fotografies, l'altre qüestió, realment important per a mi, és que ja he pogut fer fotografies i òbviament les he penjat en aquest àlbum.

Les fotografies que he fet són del Social del Sant Martí 2021, un torneig casolà i modest, però després de tant temps sense poder jugar presencialment és per nosaltres tot un luxe.

Per altre costat, he de dir que està sent tota una experiència que serveix per mesurar com ens pot afectar el jugar amb mascareta. La meva experiència és que així com a la primera ronda ho vaig passar força malament (constantment s'entelaven les meves ulleres i apart de les molèsties que això em va comportar, també va representar una manca en la meva concentració) després, ronda a ronda, he anat solucionant aquest problema, he trobat una senzilla mascareta de roba que minimitza molt aquest problema. En fi, que davant de properes competicions més importants (tot fa preveure que seguirem tenint que portar mascaretes en interiors) de ben segur que estarem molt més preparats.



Recordo que a l'article que vaig fer l'abril passat, el finalitzava amb aquestes paraules: “espero i desitjo poder fer fotos de persones jugant als escacs presencialment sense mascareta el més aviat possible, i si és aquest any millor”, dons resulta que no.

Podeu entrar en aquest àlbum des del següent enllaç.

Us passo unes poques fotos de les que he fet al Social Sant Martí:













En fi, sembla que els escacs presencials, poc a poc, tornen a estar presents. Desitgem que l’any 2022 sigui el de la tan esperada normalitat i en algun moment pugem jugar sense mascareta.

Salut i escacs,