diumenge, 23 de desembre del 2018

Nadal 2018


Com cada any, vull felicitar les festes de Nadal a tots els que seguiu aquest modest blog. Però abans d'entrar en matèria no puc deixar de parlar d'un fet realment rellevant.

Doncs si, avui mateix a finalitzat el fort Obert Internacional Sunway Sitges International Chess Festival, i tant el fortíssim grup A, com el grup B, els han guanyat jugadors de casa nostra.

Al grup principal ha quedat campió el jove Gran Mestre Àlvar Alonso amb 8 punts de 10 possibles.

Podeu consultar la classificació final del grup A en aquest enllaç.

Foto: Sunway Chess Open

El grup B la guanyat el German Walter, amb 8’5 punts. La veritat és que ha estat una alegria que l'amic German hagi assolit aquesta fita, ja que és una persona amb la qual sempre he tingut molt bona relació.

Podeu consultar la classificació final del grup B en aquest enllaç.

Foto: Sunway Chess Open

Felicitacions a tots dos!

Ara sí, passem al que toca segons el títol de l'article: desitjar-vos unes bones festes i un molt bon any nou.


Aquest any 2018 a passat “volant”, sempre passa, espero que l'any 2019 sigui molt millor en tots els conceptes. Bé, aquest és el meu desig i aquest desig el faig extensiu  a tots vosaltres.

Salut i escacs,

2 comentaris:

Fred ha dit...

Hola Roger: Vull acabar l'any posant me al dia del comentari habitual.He coincidit dues vegades amb l'Alvar Alonso en el per equips i ha estat un espectacle veure'l jugar.M'agrada dir que tot i ser un fort jugador com a persona encara es molt millor!!! En un dels encontres vaig veure la seva gran qualitat en el analisi.Jo estava jugant amb dels seus companys d¡equip jo estava molt inferior pero amb una transposicio vaig aconseguir guanyar peça i vaig acabar guanyant.Al analizar la partida ell que ja havia guanyat em va demostrar que tot i guanyar peça la posició es podia sostenir i no tenia més que taules.Bravo Alvar per la teva caballerositat!!!.En quant a l'amic Walter tinc molt bon record de les dues partides que hem juga.En les dues vaig guanyar en bon estil pero en honor a la veritat cal dir que es dels jugadors que ha millorat molt en els ultims temps!!!.En quant a la segona part de l'article m 'afexeixo als teus comentaris i desitjo un molt Bon Any a tota la famil lia escaquista i sobretot als lectors i l'autor d'aquest bloc.Una abraçada i fins l'any que vè company!!!!!!Fred

Roger Salvo ha dit...

Doncs ja estem a l'any 2019, que tinguis un molt bon any, Frederic.