diumenge, 1 de març del 2015

Sisena ronda



Sisena ronda i per segona vegada he jugat a casa, ja que a la quarta ronda no vaig jugar per malaltia. Aquesta circumstància, unida a alguna baixa, han fet que hagi jugat cinc rondes i  de  les quals quatre amb negres. Cap problema, aprofitar aquesta circumstància per justificar els meus mals resultats no seria adequat, els meus mals resultats no depenen del color de les meves peces, depenent del meu mal estat de forma i com el gestiono.

Avui ens ha tocat jugar amb l'equip de La Colmena, l'equip de Santa Coloma de Gramenet, un equip al qual tinc molta simpatia des de fa força anys, tant per la seva vessant en els escacs, com també a la seva vessant com a ciutat, especialment en el món del Futbol Sala (del qual sóc aficionat), que ha Santa Coloma de Gramenet és un esport molt apreciat.

Avui el matx era força important per a nosaltres, ja que després d'un inici de campionat força decepcionant, guanyar avui representava un pas decisiu de cara a no pensar en el descens.

Queden tres rondes i ara podem pensar més en les places de dalt que en les places perilloses del descens, però, ull companys, que avui han hagut resultats que potser no comptàvem i seria molt perillós no tornar a puntuar.

Podeu consultar l'acta d'aquest matx al següent enllaç.

La jornada en aquest grup s'ha completat amb els següents resultats:


Com sempre us passo unes fotos del matx:

Saba i Beto, bentornat Beto


Els tres tenors de l'equip

Maquina off MC








Hem compartit local amb l'equip B i amb l'equip F

Us passos unes quantes fotos dels companys d'aquests equips:





Que pensa el Saba? La imatge és clara: El Saba i la bella.





Falten tres rondes i es presenten molt dures, des de les places d'ascens a la plaça de promoció tan sols hi ha tres punts, en mig, tot un univers amb molt per lluitar; "encara hi ha molt pa per repartir".

Salut i escacs,

1 comentari:

Fred ha dit...

Hola Roger: Aprofitant que el viatge a Andorra t'ha impedit penjar el comentari de la setena ronda m'incorporo amb una setmana de retràs i em poso al dia en el no-comentari de la sisena.Realment guanyar a la Colmena ha estat un resultat molt tranquilitzador i penso que la permanencia junt al punt que avui heu fet guanyant a l'Andorra crec que ja heu aconseguit el que sempre sempre sempre ha d'esser el primer objectiu de la temporada aconseguir la permanencia.Enhorabona i ara si a pensar en objectius mes alts.Fins el comentari de la setena ronda que la faré amb normalitat espero ja que tot i haver-me vacunat contra la grip despres de dues setmanes fatals el pasat dilluns ja em vaig posar amb mans dels metges i avui per fi ja veig el final del tunel.Salut company!!!!