dijous, 24 de juliol del 2014

Abans de les vacances


Quan un comença a pensar en les vacances, comença a pensar en situacions refrescants, tan físiques com a mentals.

Els pensaments sobre les vacances immediates, són, normalment, pensaments purs, pensaments il·lusionants, pensaments que fan goig; pura felicitat.

Per a mi, el moment més feliç de l’any és l’últim dia de treball abans de les vacances, a l’hora de sortir de la feina; les nostres il·lusions estan intactes.

Després, la realitat de les vacances és una altra, perquè, per bé que vagin les coses, mai estan a l’alçada de les nostres visualitzacions anteriors.

Jo estic ara en aquesta situació de pre-vacances i per fer boca us passo aquestes relaxants imatges relacionades amb els escacs:















Sí, ja sé que no m’he esforçat gaire; aquestes últimes setmanes, les meves circumstancies personals no m’han deixat estar pels escacs, però, no obstant això, en aquests dies abans de les vacances, el meu cos i la meva ment s’estan aclimatant pel que ha de venir.

Salut i escacs

2 comentaris:

Fred ha dit...

Hola Roger:Ja veig que t'estas preparant per les vacances molt merescudes aquest any per les circunstancies que tu i jo sabem.Uns petits comentaris sobre les fotos.La primera es sobre el tauler i les peces mal situades("traicion,traicion!!!!!)encara que les senyoretes suggereixen explicacions sobre la clavada i altres variants! Destaca també l'apariciò d'en Ricard(que serà que els organitzadors apareixen per tot arreu?)I no pensis si les vacances cobriràn les espectatives fès com deia el mestre Johan:Vacaciona i disfruta!!!! Fred

Roger Salvo ha dit...

Hola Frederic,

Benvingut a aquesta la teva casa. Sí, ja sabem que els escacs, sovint, són utilitzats com mers elements decoratius i, també sovint, no saben ni posar bé el tauler. De totes formes, quedat amb el paisatge, home!!

Referent a la foto del Ricard Llerins, no he pogut deixar de caure a la temptació de posar-la; no em diguis que no està bé, fins i tot sonriu!

De l’últim que dius, doncs sí, també. “Vacacionaré” i “disfrutaré”, com a mínim aquesta és la meva intenció.

Salutacions,