dilluns, 15 de febrer del 2010

Quarta ronda

Hi ha coses que tan sols es poden veure al per equips. Última hora de la jornada, l'encontre es troba empatat a 4,5. Sols queda una partida i la tenim totalment perduda, el nostre company Javier Bielsa segueix jugant perquè es tracta del per equips i abandonar suposa perdre el matx. A tots dos els queda al voltant d'un minut i la tensió és màxima. La responsabilitat i el no poder pensar gaire, fa que el jugador del Reus s'equivoqui i la partida acaba en taules, 5 a 5. Després d'un matx dur i complicat, seguim somiant en la salvació.

Si voleu consultar els resultats d'aquest grup, cliqueu aquí.
Després del matx, vam dinar força bé al centre de Reus, al Restaurant Florida. Voldria felicitar el Xavier Sagues pel seu encert, coneixia el lloc i va fer la reserva, i agrair al José Ramírez que com tresorer del club es va fer càrrec de la factura.




L'equip B ha perdut per 7 a 3 amb el Mollet. El Mollet a presentat un molt bon equip, amb un Mestre Internacional i tres jugadors per sobre dels 2200 d'Elo. Els nostres jugadors han fet el que han pogut i ho han fet amb dignitat.

Si voleu consultar els resultats d'aquest grup, cliqueu aquí.

L'equip C ha guanyat amb solvència el Foment D. Punt important per a no complicar-se la vida.

Si voleu consultar els resultats d'aquest grup, cliqueu aquí.

L'equip D ha perdut àmpliament amb el Sant Martí D. Vist el potencial dels dos equips, perdre sembla normal, però potser el resultat ha estat massa contundent.

Si voleu consultar els resultats d'aquest grup, cliqueu aquí.

Bona victòria de l'equip E per 4 a 0 sobre l'Agustí C, tot que s'ha de dir que aquest equip s'ha presentat amb dues baixes.

Si voleu consultar els resultats d'aquest grup, cliqueu aquí.

La pròxima jornada ens toca jugar amb el totpoderós Escola d'Escacs de Barcelona, l'únic matx que podem jugar amb total tranquil·litat.

Salut i escacs,

5 comentaris:

Los "MON" ha dit...

Felicidades. Veo por la foto del resturant que empezais a captar la idea, jejeje.

Roger Salvo ha dit...

Gracias Pablo. Últimamente, con los nuevos ritmos, se hacia difícil que se quedara mucha gente en los desplazamientos. En esta ocasión nos quedamos nueve y lo pasamos francamente bien. La última ronda jugáis en Reus, os recomiendo el restaurante, comimos muy bien. Por cierto, llevaros tapones para los oídos. Juegan en un pabellón y coincidimos con un partido de baloncesto, entre el ruido del bote del balón, los chillidos de los entrenadores y el ruido del público, concentrarse se antoja difícil.

Los "MON" ha dit...

Si, el sitio de juego lo conocemos de hace un par de años; pero toca adaptarse.

José Ramírez ha dit...

No hay nada que agradecer Roger, es lo que toca cuando el desplazamiento es largo, se ha madrugado tanto y además se acaba tarde. Realmente valió la pena.
En cuanto al ruido de la sala de juego, me sorprende que la Federación para algunas cosas (cada vez más) "se la coge con papel de fumar" y en temas de locales de juego vale todo.
Entiendo perfectamente que no podemos controlar los ruidos que provienen de la calle y afectan al local de juego, ¡pero caramba! este año hemos jugado al lado de lo que parecía una guardería (canciones y gritos de pequeños y mayores toda la mañana) y en un recinto deportivo con el consiguiente ruido de pelota, jugadores, entrenadores, espectadores... .
Como he dicho antes, hay ruidos que no puedes controlar, pero los casos que he expuesto anteriormente, el ruido es algo previsible y asegurado.

Roger Salvo ha dit...

Totalmente de acuerdo contigo José, en la primera ronda en Sant Boi, en la sala inmediatamente contigua a la sala de juego, estaba habilitada una guardería y los gritos de los niños y también de las "guardadoras" fueron espectaculares durante toda la mañana. Este tipo de situaciones son anti ajedrez. Volviendo a Reus, los lavabos estaban en la otra punta del pabellón, bastante incomodo para los que abusamos de la "pixera". En fin, paciencia, peor lo tienen ellos que les toca cada vez que juegan en casa.